"Dávám ti své tělo..." - Jak píšu milostné scény - Diana Gabaldon


Autorka: Diana Gabaldon
Originál:  I GIVE YOU MY BODY, 2016
V ČR: Renata Štulcová, Omega, Dobrovský, 2017
Počet stran: 152

Co k této knize říct? Je snad nutné připomenout, že jsem velká fanynka seriálu, (ale zvláště knih) série Cizinka. Hlavně co se týče seriálu - několikrát jsem se při sledování přistihla, že moc nechápu právě příčinu milostných scén. 
  Tohle byla jedna z mých kritérií proto, abych se rozhodla pro výběr této knihy. No dobře, tak pak také to, že ji napsala Diana. Řekla jsem si totiž, že si prostě musím pořídit všechny tituly, co napíše.

  Po přečtení chápu, že jsou tyto pro někoho zbytečné scény, absolutně nezbytné, aby posunuly děj dál. 
  Kniha je doplněna o ukázky z jejích titulů, což j podle mého názoru velice šikovné, alespoň máme mírnou ochutnávku, co bude v dalších dílech. :)
  Vlastně se jedná mimo jiné také o lehký návod pro spisovatele, kteří chtějí svoje díla zpestřit milováním postav.

  Například moje ségra vůbec nechápe, jak se na ten seriál vůbec můžu dívat, ale je to asi tím, že jsem jí ještě nepřinutila, aby si ji přečetla, což mě upřímně velmi mrzí a doufám, že se mi tohle někdy podaří.

  K této knize ani nejde toho moc pořádně napsat, snad jen to, že i tenhle "návod" či "vysvětlivky" výskytu milostných scén, umí autorka napsat poutavě a čtivě. Diana je prostě mistryně psaní. Její knihy vždy zůstanou na žebříčku mých nejoblíbenějších. Každá její kniha má něco do sebe. Na její dílo se prostě vždy těším a myslím si, že ani nejde se netěšit.
  Tuto minirecenzi jsem napsala proto, abych tuto knihu doporučila všem fanouškům knih i seriálu. Všem, kteří chtějí s touto autorkou začít, protože nikdy není pozdě. Jak poprvé okusíte příběh Claire a Jamieho, nemůžete přestat.
 Navíc je kniha doplněna o báječné ilustrace, které jsem vůbec nečekala. 

Výsledek obrázku pro hvězdičkyVýsledek obrázku pro hvězdičkyVýsledek obrázku pro hvězdičkyVýsledek obrázku pro hvězdičkyVýsledek obrázku pro hvězdičky


Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Knihám Omega a Knihám Dobrovský.
Knihu si můžete pořídit ZDE nebo ZDE.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moře nálezů a ztrát 1: Náhodní lháři - Lena Valenová

Panský dům (původní trilogie): Anne Jacobsová

Hana - Alena Mornštajnová